tisdag 17 juni 2008

Dag 48

Oj oj vad tiden går fort när man har roligt! Vi har nu börjat med sommartider vilket innebär öppet från 16,00 varje dag. Eftersom det då endast krävs en man som jobbar så kör vi varannan vecka. Det betyder att vi är ledig varannan vecka och det känns knappt som man jobbar överhuvudtaget. Men detta är relaxeringen inför en stenhård höst då vi räknar med att sätta in en rulltrappa eventuellt rutchkana iom att det kommer bli ett jävla spring i trappen pga ökad försäljning och fina idéer!

Denna vecka är det Zhe Shadow som är ledig och A.J som jobbar. Han passade på att dra från stan 22 minuter efter han stängde i södags och det innebär att jag får stå på mina egna bambi-ben några dagar.

Stammislistan får utökas med Calle Ossbar som knallar varenda en, oavsett om det är zigenare, eller som jag renrasig arie. Bröderna Seropian och Cakhar visar fortsatt intresse vilket vi tycker är extremt kul. Har även sett att andra gamla stammisar, från back in the days, börjar komma ner, vilket även det är kul. Hörde även att Knutur "Bloggaren # Uno" Isländsson har varit nere och hälsat på. Jag har fortfarande inte sett det med egna ögon och därför vågar jag ännu inte tro på att det är sant.

Torsdag innan midsommarhetsen donkar vi av en sjuhelvetes CS-parti. Vi satsar på att fylla alla stolar så hör av er om ni vill vara med så sätter jag er på listan.

So long hustlers!

Inga kommentarer: