torsdag 5 juni 2008

Dag 37

Igår kväll (onsdag) drog Zhe Shadow till Gbg och jag blev chef över spakarna. Iom att han skulle komma tillbaka redan på fredagen skulle det endast betyda en heldag för mig. Det är vanligtvis inga problem, bara det att jag lyckades boka in ett nattgibb (datalir över natten) på tosdag natt. Så nu är klockan 07,45 på fredag morgon och jag har jobbat sedan 11.30 torsdag förmiddag. Så det som skulle blivit ett 10-timmarspass blev hux flux ett 20-timmars.

Allt började ganska bra med att inte en enda jävla dator fungerade. Jag sa åt dom att inte klicka på något medans jag gick ut och tog en cigg. När jag kom tillbaka fungerade allt och jag drog en lättnads suck. Fungku, The Pimp, Nemo, Fraglo, Dawwa och Goomba var här och höll mig sällskap. Dawwa och Fraglo höll mig faktiskt sällskap till kl 04,00. Tack för det, annars hade det blivit fett segt.

Om tio minuter ska jag hem och sova ända tills midsommar, bara Skuggan kommer hem imorrn.

Stämplar ut! Peace.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dåligt med uppdateringar de sista 9 dagarna. Ta er ur dekadensen och plita ner några ord om händelserna nere i salongen.

Simpa sa...

Härlig blogg grabbar ,men som knutte säger ur från dekan grabbarna hövding ala skuggojohn nice wrap,,,,,,,,,,

Simpa Aka Snookersulliwan.....